آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3      
 

salam webloge khoobi dari eenam mesl on yeki khoobe

mer30 ke sar zadi

khodanegahdar

اللهم ارني الطلعه الرشيده والغرة الحميده


پروردگارا:تو مرا به حال خود‍‍،بيچاره و سرگردان رها ننمودي و عزيزترين عزيزانت را به سويم فرستادي.


بارالها،چگونه روزها را شب كنم و شب هاي تارم را به صبح برسا نم در حاليكه آن عزيز را نمي بينم ودر فراقش سرگردانم.


اي كه مرا از هيچ در آوردي و راه راست را نشانم دادي،مي دانم من باعث اين فراق و جدايي شده ام و شرط رفاقت با او را به جا نياوردم و او را از خود رنجاندم،چشمانش را پر از اشك و ديدگانش را منتظر نگاه داشتم تا به قلب مهربانش بگويد:باز هم صبر كن تا او بيايد.


اي معبود نخستين و آخرين،آيا مي شود روزي را ببينم او مرا بخواند و مدال عبوديت به گردنم آويزد تا شب تار اسارتم در چنگال نفس پايان پذيرد؟


و اي يگانه بي همتا آيا شود روزي را ببينم كه قلب رنجورش به م‍‍‍‍‍‍‍‍ٌژده فرجش شاد شود وما براي استماع سخنان دلنشينش گرداگرد او جمع شويم؟

اتــــــاق تنـــهاييم رو آپ کردم و منتظر حضور گرمت هستم

سلام دوست گرامي. بي دعوت آمدم. اولين چيزي كه نظرم را جلب كرد لينك علي دايي اسطوره آسيا بود ! عزيز دلم . من نمي توانم با اين مفاهيم ارتباط برقرار كنم. اسطوره براي من يعني مصطفي چمران. يعني صياد شيرازي ....از زنده ها نام نمي برم كه حمل بر مسائل ديگر شود. راستي تو برادر عزيز من از زندگي شخصي لژيونر ها خبر داري؟ از افكارشان خبر داري؟ شايد نه . ولي حتما مصاحبه هاشان را وقتي پاي منافعشان وسط ميايد مي خواني. برادر عزيز كساني كه مافياي فوتبال آنها را مهره كرده اسطوره نيستند. بهرحال دغدغه هايت را محترم مي دارم . ولي منصف باش و تفكر كن . مي گويند جهاد اصغر جنگ است و جهاد اكبر مبارزه با نفس . من مي خواهم بگويم كه تو تا جهاد اكبر نكني نمي تواني به جهاد اصغر بروي....... الهم غير سوءحالنا بحسن حالك

بسم رب الفاطمه

تا فاطمه است و جگر سوخته او
با داغ دل لاله کسي کار ندارد
از ناله پنهان علي در دل شب ها
پيداست که دل دارد و دلدار ندارد

اي بقيع بازگو !

آن نوگل رسول در دامان تو خفته است ؟

سلام او همان شهر پشت درياست او همان عشق و همان روياست او هست و بايد باشد تا همه او را بفهمند هر گاه فهميدند و فهميديم او مي آ يد موفق باشيد تا بعد.
 <      1   2   3